هتل های ارزان قیمت کیش
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش جزء هتل های دو ستاره کیش محسوب می شود و در مرکز جزیره کیش روبروی بازار زیتون قرار دارد. این مجموعه از دو ساختمان قدیمی و نوساز تشکیل شده است. هتل قائم کیش دارای 80 اتاق و 240 تخت می باشد. یک رستوران مشترک برای استفاده هر دو ساختمان این هتل وجود دارد. از امتیازات این هتل برای گردشگران تور کیش دسترسی بسیار خوب آن به دریا و بازار ها می باشد .

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش

 

هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز کیش

هتل تاپ رز کیش جزء هتل های سه ستاره کیش محسوب می شود و در قلب جزیره کیش نزدیک ساحل و در مرکز شهر کیش قرار دارد. یکی از امتیازات این هتل برای گردشگران تور کیش نزدیکی آن به مراکز خرید می باشد به طوریکه روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا واقع شده است و مرکز خرید پانیذ حدود 10 دقیقه و بازار پردیس حدود 7 دقیقه پیاده روی تا این هتل فاصله دارند . هتل تاپ رز کیش در یکی از منطقه های گردشگری خوب کیش و در زمینی به مساحت 13 هزار هکتار بنا شده است. این هتل دارای 50 اتاق و 140 تخت خواب می باشد همچنین 37 ویلای ساحلی که مشرف به ساحل است و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارد.

از امکانات هتل تاپ رز کیش می توان به رستوران شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی زیبا، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سيستم  ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اينترنت پر سرعت وايرلس، كانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى ، ترانسفر و ... برای میهمانان تور کیش اشاره نمود . 

هتل تاپ رز کیش

 

هتل فارابی کیش

هتل فارابی کیش از جمله هتل های 2 ستاره کیش است که  در خیابان سنایی واقع شده و تا فرودگاه جزیره کیش 10 دقیقه و با مرکز شهر نیز 2 دقیقه فاصله دارد.این هتل دارای ۶۰ واحد سوئیت یک خوابه ،۵۰ واحد سوئیت دو خوابه ، ۸ واحد سوئیت دو تخته و ۱۸ واحد سوئیت دو نفر به بالا می باشد که برای گردشگران تور کیش یک هتل دوستاره خوب و با قیمت مناسب می باشد.

امکانات هتل فارابی کیش:

رستوران, کافی شاپ, ماهواره, ترانسفر فرودگاهی, خشکشویی, گشت شهری, آرایشگاه, چایخانه سنتی, کافی نت, مینی بار, صندوق امانات, تاک اسنوکر, خدمات گردشگری تور کیش و....از جمله امکانات هتل فارابی کیش می باشند که مسافران تور کیشمی توانند با استفاده از این امکانات اقامت خوبی را در این هتل سپری نمایند.

هتل فارابی کیش همچنین داراى دو كافى شاپ سنتى مجهز به ميز بيليارد ، اسنوكر ، قليان و كافى نت مجهز است و از ديگر امکانات رفاهى اين هتل نیز می توان به: آرايشگاه آقايان، دستگاه كليد سازى (مخصوص هتل )، موتور برق اضطرارى ( حداقل 6 ساعت 80% روشنائى و سيستم خنك كننده به كليه واحدها )، گشت دور جزيره به مدت دو ساعت و نيم،لاندرى مجهز ( با ظرفيت بيش از دو هزار ملحفه ، پتو و غيره ) و سه دستگاه مينى بوس جهت جابه جا كردن مسافران تور کیش اشاره کرد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

هتل خیام کیش

هتل خیام کیش که از جمله هتل های تک ستاره کیش است، به صورت ویلایی بوده و فاصله آن تا اسکله تفریحی و ساحل بسیار نزدیک می باشد.همچنین این هتل تا بازار مريم و ونوس فاصله کمی دارد و میهمانان تور کیش می توانند به راحتی به این مناطق دسترسی داشته باشند.این هتل دارای ترانسفر فرودگاهی نیز می باشد.هتل خیام کیش بسیار تمیز بوده و برای مسافرانی که خواهان هتلی خوب با قیمت ارزان هستند،بسیار مناسب می باشد.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

هتل کیش الیت ‌کیش

هتل کیش الیت کیش از جمله هتل های 2 ستاره کیش می باشد که اخیرا بازسازی شده و آماده پذیرایی و ارائه خدمت به مسافران تور کیش می باشد.این هتل فاصله نزدیکی با ساحل دارد و مابین دو بازار پردیس و مرجان واقع شده است، بنابراین دسترسی آسانی به بازارها و مراکز خرید دارد.این هتل یک رستوران شیشه ای روی آبی دارد که به تازگی افتتاح شده و جذابیت و زیبایی خاصی را به هتل افزوده است.هتل کیش الیت کیش برای مسافرانی که به دنبال اقامتی راحت در هتلی با قیمت ارزان هستند،گزینه مناسبی است.

جهت رزرو و خرید تور کیش و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

 مطالب مرتبط:

تور کیش پاییز 95

تور کیش آبان 95

تور کیش آذر 95

تور کیش زمستان 95

تور کیش دی 95

تور کیش بهمن 95

تور کیش اسفند 95

تور کیش نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,بهترین هتل های کیش ,قیمت هتلهای کیش ,قیمت ارزان هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: